jueves, 11 de abril de 2013

Sant Jordi en 1 minut: Guió literari


La llegenda de Sant Jordi en 1 minut

Sinopsi

El meu curtmetratge consistirà en explicar la llegenda de Sant Jordi sense parlar, aniré ensenyant durant el vídeo uns papers que explicaran la història, en total 12 papers.

Guió tècnic

Al principi del vídeo surt el títol del clipmetratge, els crèdits principals podem dir.
Sortiré jo sol, que seré l'encarregat d'anar cambiant de paper cada 4-6 segons aproximadament.
Ho faré a casa meva amb l'ajuda d'un càmara que serà l'Edgar Fernàndez.
Faré servir la meva càmara Sony Cyber Shot.
Les escenes les grabaré a les meves golfes que hi ha una bona il.luminació i poc soroll.
Durant tot el vídeo surto jo sentat a un sofà en un pla mitjà tot i que no s'hem veu la cara.
Mente es reprodueix el vídeo sona la cançó de Disconnected de Pegboard Neds.

No hay comentarios:

Publicar un comentario