lunes, 1 de octubre de 2012

Presentació

Hola, em dic Pol, i aquest és el meu blog, on trobareu treballs de Visual i Plàstica de tot tipus, tinc 14 anys, sóc un alumne de 4rt d'ESO, m'agrada molt el futbol i la moutain bike, m'agrada molt conèixer gent nova, ah i sóc de Calella.
No m'agrada gens estudiar, porto tota la meva vida a l'Escola Pia, tinc un germà petit que té 8 anys i es diu Xavier. Intento disfrutar cada dia al màxim amb els meus amics perquè la vida passa molt ràpid, sempre que tinc una estona lliure em poso a mirar àlbums de fotos de quan era petit perquè em porta molts records de la meva infància.
Els meus ídols en aquesta vida són Wiz Khalifa ,perquè m'agrada moltíssim la seva música i la seva manera de veure la vida i també Neymar, jugador del Santos de Brazil, perqué és un gran futbolista i intento seguir els seus passos ja que juga en la mateixa posició que jo i és un bon exemple a seguir per mi com a futbolista.



No hay comentarios:

Publicar un comentario