jueves, 6 de junio de 2013


--Guió literari: Un guió literari és un text que conté una història que ha estat pensada per ser narrada en imatges i so. S'hi detallen les accions i els diàlegs dels personatges, acompanyant-los amb descripcions generals dels escenaris i acotacions per als actors. La història s'escriu de manera que resulti visible, però sense donar indicacions tècniques per a la realització de la pel·lícula ni sobre el treball de cambra.

RUBÉN 

¡Hey!

GUILLERMO
(sin girarse) Mira, no te pierdas esto.
Rubén se acerca a mirar. Guillermo echa unas gotas en un tubo de ensayo. Sale un poco de humo.

GUILLERMO 
¿Has visto? Reacciona bien... ¡Ajá!

RUBÉN 
Vale, pero como no me digas qué es...

GUILLERMO 
Un disolvente que estoy inventando. ¡Potentísimo! Si metes el dedo, en dos minutos adiós dedo. La fórmula lleva coca-cola. Por cierto, he tenido que cogerte un par de latas que tenías en la nevera.

RUBÉN 
No importa. Interesante... Bueno, voy a ver si me pongo a estudiar, que tengo el examen dentro de dos semanas y todavía no me he mirado nada.



No hay comentarios:

Publicar un comentario